Posted by & filed under Nyheter.

I disse dager ruller Grønt Punkt Norge ut en nye medlemskampanje i mediene.
De har fått 12 næringslivstopper til å fronte Grønt Punkt Norge og både visuelt og i intervju forklare hvorfor det er viktig for dem å ta sitt ansvar for emballasjen gjennom oss. Her kan alle filmene ses.
Neste nummer av Kapital har et eget bærekraft-fokus. Her har Grønt Punkt Norge en content artikkel på fire sider i en «bak kamera» form. Næringslivstoppene forteller hvorfor de deltar på filmen, samtidig som vi får redegjort for produsentansvaret og hva medlemmer hos Grønt Punkt Norge får. Litt artig er at hele bærekraftdelen har grønne punktum. På helside etter forklarer Kapital at dette er gjort for å støtte Grønt Punkt Norges arbeid med bærekraft.
Forøvrig kommer filmene og annonser flere ganger i Hegnar media, i A-Magasinet, Ledernytt og også digitalt på plasser hvor Grønt Punkt Norge kjøper bedriftsledere som egen målgruppe.
Erfaringer fra testkjøring så langt er at kampanjen får en meget god stoppeffekt idet vi har brukt virkelige næringslivstopper tydeliggjort med navn og titler. Seere lurer på om det er skuespillere eller ikke.